Pomoc techniczna

2020-01-14

Check Point Collaborative Enterprise Support to najczęściej wybierana opcja wsparcia technicznego. Łączy ona w sobie umiejętności techniczne lokalnych partnerów CCPS, posiadających wysokie umiejętności techniczne w temacie diagnozowania problemów rozwiązań Check Point, z dostępem do inżynierów producenta.

W przypadku wykupionego wsparcia Collaborative Enterprise Support pierwszą linią wsparcia technicznego jest:

  • partner CCSP od którego zostało zakupione rozwiązanie Check Point (lista partnerów CCSP dostępna jest tutaj)
  • dystrybutor, czyli firma Clico - w przypadku, gdy partner, u którego zostało zakupione rozwiązanie nie znajduje się na liście partnerów ze statusem CCSP

Zgłoszenia serwisowe kierowane do Clico jako pierwszej linii wsparcia należy zakładać w portalu:

Wsparcie CLICO Zgłoszenie

Dane do logowania do portalu klient otrzymuje w momencie zakupu produktu. Jeśli z jakiegoś powodu klient nie ma dostępu do hasła na stronie dostępna jest opcja resetu hasła. W razie problemów z ustaleniem loginu prosimy o kontakt pod adresem:

michal.rokitianski@clico.pl

Klienci z wykupionym wsparciem typu DIRECT zakładają zgłoszenia techniczne bezpośrednio w portalu producenta pod adresem:

Wsparcie Direct zgłoszenie

Wszystkie pozostałe rodzaje planów suportowych wraz ze szczegółowym opisem dostępne są na stronie:

Szczegółowy opis planów